Ingen klättring

Nu har jag landat hemma hos pappa , jag och Trazzel  åkte in tidigare i dag till Es jobb i stan och hängde där lite och hade det lika mysigt som alltid ! Pappa hade köpt hem pizza till mig nu är jag tjock och glad haha.
JUSTE ! idag var det tänkt att jag skulle med och klättra men så kom det tyvärr saker i vägen padre ska på julbord och Nina spelar in en film i Malmö .. men jag hoppas att det blir snart igen för det är verkligen hur kul som helst OCH  bra för kroppen haha, nu ska jag packa upp mina kläder som vanligt sen ska jag nog sätta på en bra film kanske jacuzzi??  Es gjorde också ett armband till mig idag  ur fint!

                  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0