Influensa?

Har mått sisdåär i kväll har sovit och varit hängi hela dagen jag hoppas inte att det blir värre för det har jag inte tid med nu när nyår börjar närma sig.
 Annars ikväll kom simson hem :D jag vill ha honom hemma hela tiden inte uppe i Norrland usch han passar inte in där .. nåväl men blev lika lycklig som alltid! Nu börjar huvudet dunka känns som att hjärnan ska när som helst sprängas  hatar hatar influensa om det är nu de är påväg att bli ??! men jag tror inte det utan det är en tillfällighet bara, ska ta mig lite mat har inte velat äta på hela kvällen konstigt ? Men en sak som är jag rätt avis på nu är att halva min familj är påväg till Australien nu vill också till värmen och såklart träffa Moa.



         
         
         
         
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0