Julbord-09

Underbart skönt att vara ledig i dag köpte mig en tröja i dag som jag tänkte skulle passa för ikväll men hursomhelst   så vaknande jag i morse av att min väckarklocka ringde och jag fick panik och trodde att jag skulle jobba sprang runt som en dåre och letade efter min almenacka men självklart stressade jag upp mig i onödan .. jag visste att jag var ledig men ändå inte ja ni förstår usch den känslan är hemsk! 
 Nu i ikväll blev de julbord i stan med skaldjur lika mumsigt varje år så nu är man fullproppad med mat i magen så mer ska jag nog inte  äta i kväll .. puuh..   men lika trevlig som vanligt.  Såg nu på termometern att de är -1 grad ute med regn jag hoppas  att snön håller sig hatar regn usch!


              
              
               
              
               
               
              
              
              
              

Kommentarer
Postat av: Moa

aah, vill ju ocksa va med! :D



hoppas ni hade det bra, skickar med din julklapp med mamma & samuel, sa du far den nar dom kommer hem :)

puss & kram

2009-12-16 @ 04:25:53
URL: http://moagunke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0