"Bobby"

Torsdagen träffade jag Emelie K. i stan , hon va och gjorde slingor på Bobbys salong så jag kilade dit och väntade på att hon och Nathalie skulle bli klara, funderar faktiskt själv på att beställa tid hos Bobby. 
 Natahlie och Emelie fick så snygga färger i slingorna så dit ska jag med och resultatet blev ur snyggt! 
Gick då runt i stan och kikade runt , men som man säger har man pengar så hittar man inget sen när man väl inte har det så hittar man en del , men jag hittade iaf ett schampoo som doftade verkligen som godis verkligen favoriten just nu ! Minns dock inte rikigt vad den heter men den är värld sina 95kr.
                                                  
                                                          
                                                          Emelie K. på Bobbys salong.                                      
  


                                 


 Så i går var det släkt kalas för Erica som fyllde 21 , Melissa kom också senare som är verkligen en underbar människa , det går inte en minut utan att man får kramp i magen av att man skrattar så mycket , bara hon öppnar munnen så är allt i gång haha!  Fick också träffa hennes dotter Isabella , så söt ! Satt och tänkte själv när det är min tur att skaffa barn , inte på väldigt länge iallafall !  Ska förmodligen åka till Kalifornien nästa höst iiih det vore något , ska kolla om Josefine F. ska med hon ville också åka bort ett år så jag hoppas på det!  

 Ska packa upp mina kläder ut väskorna nu annars står dom bara i vägen.

 ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0