"Hon är borta i från oss"

Ondagen:

 Kila hem till födelsedags barnen på Fridhemsplan  efter jobbet ,  förade lite innan det var dags att  bege sig utåt!
 Va först förbi Ego en sväng , sen begav vi oss vidare , kan säga att jag hade en rolig kväll med mina favoriter!



       
      
      
      
       
 
 Torsdag:

 Vaknade vid nio tiden och hade ganska så bråttom till tåget , och jag försökte vara så tyst som möjligt så att jag inte väckte Josefine men inte det haha hon vaknade såklart av att ja sprang runt och packade i hop mina saker , hoppas att Josefine somnade om igen ! 
 Som sagt så hade jag lite bråttom hem skulle ju med till Arlanda och lämna Moa , men kom en halv timma innan vi skulle åka så att jag hann.  Framme vid Arlanda stod Jennifer med hennes familj och pojkvänn där ( Jennifer är Moas kompis som också ska med till Australien )  och det vart mycket tårar när dem skulle över till andra sidan där taxfreen är , så sorligt inte varje dag ens familje medlem åker bort ett helt år ! saknar henne redan ! 
 
 Efter att ha lämnat Moa  åkte jag , Niki och pappa och åt lunch på söder på en inidskt restaurang , riktig god mat!
  Gjorde inte så speciellt mycket mer på kvällen tog det bara lugnt .  

      

   

 Fredag:

 Ska storstäda i dag i huset så att jag inte behöver göra det på söndag  när jag ändå ska jobba.
 Juste ! har fått tillbaka pengarna i från skatten 6700 kr sen ska jag få min juni lön som jag aldrig fick , jag är rik!


 ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0