Designat såklart

Lördag

 20 års fest hemma hos tvillingarna Förnemark en riktig trevlig kväll som alltid ! men jag väntar ännu på att deras present som jag har köpt ska bli klart det är nämligen designat och väntar på att dem i affären ska ringa och säga att det är klart så att dem äntligen kan få deras presenter :)


                         
 
                                                          ♥
  Måndag:

 kilade in på söder och kikade på bio med lilesyrran  " Harry Potter "  , ingen höjdar film , men gick att kolla på .  Senare mot kvällen åkte jag hem till D och kikade på ännu en film , vi trodde det skulle vara en spök film men inte det va en blod , kött film usch!!  Men jag vågade faktiskt kolla på hela filmen ;O  otroligt. 

 Tisdag:

 Åt lunch med pappa på Sturehof , jag tog rostbiff med potatis sallad riktigt gott , sedan en god dessert efter det! pappa är bäst.  Gick sedan runt i stan lite och hittade en väska , klocka och present till Stefanie som fyllde år i går :)  
Meningen va att vi skulle ut på kvällen , vi tog bilen till stan och parkerade den i stan  vi va borta i fem minuter sedan va plånboken och hennes ipod borta , hon hade självklart gömt sakerna men dom va borta , bilen va låst och inget hade gått sönder så kvällen slutade inte så bra :/  

 Onsdag:

  Tänkte snart kila ut på en lång promenad faktiskt , min simson är uppe i Norrland igen så jag får gå utan honom ... 
 Senare mot kvällen i dag beger jag mig hem till Ellan !  Måste dock städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag , inte okej!  

   



 
 





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0