relaxe

Att jobba på en fredag plus helger är verkligen inte okej! Jobbade i går till halv elva det är verkligen surt !  skulle göra stan med gänget i går men det gick ju inte jag jobbde ju!?  Men fick sms utav josefine H.  som skulle fira sin födelsedag på någon krog i södertälje för  blev först osäker på  att komma  , men varför inte det när det ändå va i södertälje , men det va trevligt :) .  Idag är jag otroligt nog ledig , och kunde faktiskt inte riktigt slappna av ,jag menar att när jag vaknade vid 9 tiden fick jag panik och trodde att jag hade komit för sent till jobbet så att jag bara sprang och rev upp kalendern ur väskan men där stod det ledig med stora bokstäver vilken  lättnad det va ,bara att gå och lägga sig igen , men det är inte första gången detta händer , jobbar jag för mycket ? mm tror det ! 
  ska nog värma mig pajen  som jag glömde äta i går och sätta på någon film och bara ta de lugnt , 
 I need it .

 ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej!



Jag håller med dig. Jobba helg är förskräckligt segt och mycket otrevligt! =)

Vad är det du jobbar med?



Hoppas lediga-dagen blir toppen..

2009-08-01 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0