Äntligen linser

Va hos optikern i skärholmen  i går och hämtade mina linser ,  när man har syn fel så brukar det kännas konstigt att se" bra " och det va just precis det gjorde när jag satte in linserna haha , kunde verkligen se allt,  låter som att jag är blind men det är jag inte haha, utan jag är väldigt närsynt och har alltid haft glasögon som jag dock använder endast hemma och i skolan så linser känna lite bättre !  Efter besöket hos optikern kilade jag in till  skärhomens centrum och mötte upp Hasse och Laura  och gick runt där o tittade lite :)  Blev hämtad av pappen senare och det var bara hem och hämta fest påsen sedan skynda sig hem till Ellan o Tobbe där det väntades mat ! Efter en god middag så var det dags att fixa o trixa sen bege oss in till Sp06s skiva på Mariatorget ,  en riktigt trevlig kväll :) 
  Nu väntar duschen!

    

     

  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0