Vart är vädret?

Jag , Moa och Melanie kilade somsagt förbi Henric ,  hann tyvärr inte vara där så länge men det var trevligt ändå:)
  Försöker övertala min madre om att åka till Skäris, om man skulle åka kommunalt skulle de ta ca en timma och det orkar jag verkligen inte göra ,sitta i en buss så länge ! Men det går inte så spec bra att övertala henne så det blir förmodligen i morgon i stället ..  jaja inte mycket att göra något åt , det är inte jag som har bilen eller körkortet  här så .. 
  Och vart är vårvädret då? det är både kallt och grått ute , det har också sagt att det ska komma ett gäng till med snö nästa vecka ! nejnejnej har verkligen inte lust att ta fram min svarta kappa igen , har ju hängt in den i garderoben för att jag trodde att vår vädret skulle stanna , vi får väl se. 
 
 ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0