Sommar i luften

Fredag:

♥ Kilade  hem till Ellan på kvällen innan vi skulle be ge oss in till stan ,  lite senare  bar det i väg  in till stan för där möta gänget sen fira oscar B.   Sandra o Kattis kom också förbi efter en stund :D




                               



Lördag:

 Pappa hämta upp mig elva tiden , lite jobbigt att gå upp på morgonen bara men jag kom ändå upp ! sedan bar de iväg in till stan för att  möta Nina o Moa för sen gå till Gröna lund , en perfekt dag!  Den där Moa vann en hel kex chocklad kartong ni vet som man kan vinna på tivolin haha , men jag kan nöja mig med att jag kom 2:a iallafall  på ett spel som vi spelade haha!  
 Senare på kvällen kilade jag o Erica in till stan o tog en natt fika ,  o så mycket jag skrattade igår har jag inte gjort på väldigt länge  hahah , jag trodde jag skulle tappa andan  helt , hon är så fantastiskt rolig :D  aja kusin som kusin haha.







 
 Söndag:

  Pappa  hämtade mig vid tolv tiden  för att sen skulle hela co på teater   och se dem tre musketörerna  eller hur de nu stavas , men den va rikigt rolig men djungel boken måste jag säga var mycket bättre än denna , men den va iallfall bra :) 
   Nu snart ska jag sätta mig o kolla på kriminal filmen på fyran med Sven Wolter .

  ♥

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0