REDAN VAKEN

Första lov dagen och Klockan är 07.30 och jag är  redan wake wake .. de är väl på loven man ska sova ut?? rent ut sagt så är jag ingen sov person , till  12 är nog de längsta jag har sovit till , är inte helt säker men de brukar inte vara likt mig att sova till 1!? haha men så är de helt enkelt .
 
  Jobbade som sagt i går , och de va tuft hela dagen , men de gick ju bra ändå  måste jag säga! Efter jobbet var det hem och fixa trixa i rummet med andra ord  städa och packa , sen vart de hemfärd hem  till madre . 
 Nu är det så att jag ska ut och springa sen planera lite inför studenten , inte långt kvar nu !

  GODMORGON
          ♥

                                        


Kommentarer
Postat av: Ishany

Vad gör du??? hahhahaha

2009-04-06 @ 16:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0