Påsk lördag

Vilket påskväder !  sitter med shorts o linne , så otroligt skönt att äntligen kunna göra de , är så trött på tjock tröjor o varma strumpor !  i morgon ska de bli upp till 20 grader varmt hörde jag :D  underbart.
 Jag och Madre kilade på snabb shopping i Skärholmen , det blev en tröja i från Esprit och örhängen i från Gina tricot , nu är de rea på alla vinter kläder i butikerna kanske inte riktigt det jag är inne på att köpa, men jag hoppas dem får in mer sommar kläder nu !  
 Ikväll ska jag träffa Jooosefine F. :D

   Ha en bra påsk lördag!

               ♥
                                               

                                                                   
                                                                                
                                                                                                                                      
                                                                                    
                                               





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0