Hoppas

Nu är ja på benen igen har verkligen ingen lust att vara sjuk längre ! Hade projektmöte i dag och våran grupp är redan i gång och de kommer att gå skit bra !  Efter skolan kilade jag till banken för att föra över mina pengar till mitt konto men när jag kom in var de världens kö + att de bara va en halvtimma kvar så jag åkte in till stan för att möta pappa  för att köpa skinnjacka som ja har tjatat om  i 1 år men att de  inte har blivit av  eller att jag inte ha hittat , men den va slut den ja vlle ha så pappa har nu  beställt jackan från hans polare Per - Arne ( chef över Vero Moda)  i från Skåne så den ska väl komma nästa vecka, nu äntligen :)

Later ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0