Nya brillor

Så ! Nu orkar jag inte plugga någe mer har pluggat ända tills nu , och  i dag kilade jag och pappen till centrum och hämtade mina nya brillor :)  , äntligen ser jag  " normalt  " tanke på att mina gamla  va ju rätt så snea , och att glasögonen gick in i ögonen,  inte så spec bekvämt.. dem var helt enkelt sönder ..  
Imorn är  de rehab prov , och jag tror att de kommer att gå bra faktiskt  , det känns som de iaf !    fick också tillbaka teckenspråks provet i dag  och  jag som trodde det skulle gå helt åt skogen men jag fick ( va det högsta man kunde få) så jag fick verkligen en chock , men blev  ju klart glad :)

night! 
       
      Lillshiten  och Jag


Kommentarer
Postat av: Maria

du är utmanad kvinna! ;)

2008-11-05 @ 18:14:53
URL: http://mariatiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0