Salem al fakir

Har varit skit dålig på att skriva i bloggen nu på sistånde , skärpning för min del !

Torsdags :

Jag , ellan , sandra och kattis åkte in till stan för att gå på en föreläsning om " autism " som vårat projektarbete handlar om .. och vi trodde att vi skulle få mer information hahaha , 1 timma räckte för oss fyra , de föreläsaren snackade om hade inget med  vårat arbete att göra egentligen så vi åkte hem!

                         

Fredag:

va vi på föresläsning på södertörn , och ja workshopen va väl okej men senare på eftermiddan kom MIA THÖRNBLOM , vilken människa så sjukt rolig  , och vilket självfötroende !
senare på kvällen kilade jag ,sandra + några fler till krogen, men ja kom in senare ,  jag hade skrivit upp mig på listan och jag kom  ca 23:25  och listan gäller till 23:30 , och jag stod o väntade på att dem skulle komma fram osv you know , sen stod ett gäng bakom mej och dem skulle också in dem hade nämligen också skrivit upp sig på listan då sa den där vaktern " okej egentligen så måste man ju sätta en gräns .. men bara för att du är så gullig så får du och dina polare komma in men dem får betala och du får gå in gratis! "
haha jaa vad ska man säga? rena turen? :p
men de va nice iaf :D 



Lördag:

Va på Salem al fakir konsert med familjen ,  vilken konsert ! så sjukt bra ! Den bästa på väldigt länge.
Nu ikväll är de utgång again med bla Anna panna !




Puss!

Kommentarer
Postat av: D

Salem al fakir är grymma. såg dem 07 på hultsfred ;)

2008-12-01 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0