Världsklass

Då är onsdagen också förbi bara  några dagar kvar till praktiken !  fick reda på att min o ellans praktik start börjar inte förs på onsdagen ??!  när vi egentligen börjar på måndag !?  crazy crazy ... 
och snön har verkligen komit till sthlm nu, men vi får se hur länge den stannar om den inte smälter bort under natten , vi får se i morn helt enkelt !  

Ja vill ha körkort och för min del går de ju inge bra ,  , jag och  moa är så sega på att gå ner till körskolan och fixa körkortlektioner ! är trött på att vänta  , alla verkar ju få körkort  alltid någon som säger " jag har fått körkort! "  så sitter man själv och säger att man inte har fått de eller har knappt börjar övningsköra, pinsamt ! 
 
När jag satt och kollade runt bland bilderna här på datan så hittade jag en väldigt gammal  bild ifrån 9:ans  spex foto , måste faktiskt erkänna  att vårat spexfoto va ju faktiskt  bäst av alla andra 9ors  spex foto ;)

Nu är de dags och kila ner till källarn och träna !

bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0