Lovets slut

Vilken Lördag :D  roliga människor , mat och dryck allt va bara toppen :D  och jag  hoppas Karin hittade till kassmyra nu i går hahah hon va övertygad om att hon skulle dit med vicktor sen skulle hon vidare till Jens tydligen , vilken brud de där är ;D
Men festen fortsatte och de var somsagt toppen! 
Men morgondagen va inte så rolig , dammsugning, diska   och allt de där och de blev fem stora säckar med allt mellan  himmel och gjord  i  , men det är de värt efter en lyckad kväll !
Sedan begav sig jag o madre till Storvreten för solning , sen var de bara hem och packa och städa för sen åka till pappen in Uttran .
Imorn börjar allt igen ..  &  jag har  saknat mina brudar , är ju van att träffa dem every day ,men i morn så! :D
Synd att jag inte har någon bild på alla 6 får ta och fixa  de !

PUSS











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0