12 timmar?

oj säger ja bara !  idag var vi på våran första praktikdag och vi trodde aldrig informationen skulle vara så lång som den var,  den tog aldrig slut haha, men okej det va ju bra att få information eftersom vi aldrig har  jobbat med autistiska men det var väldigt mkt att få in i skallen , vi gick igenom en hel informationspärm och det va ju inte lite sidor i den men jaja .. sedan fick vi våra scheman om hur vi skulle jobba tre veckor framåt  det var ju inte lite timmar liksom typ 12 h  varann dag + helger :s  det låter ju inte rimligt , så mkt jobbar jag när jag verkligen JOBBAR och inte praktikserar ,men ellan 
kom på en bra lösning så det ska nog fixa sig :)
Imorn börjar mitt riktiga första pass och det är mellan 13-21:30 , och jag hoppas jag får skjus hem av antingen fredde eller alex ! inge kul att stå i mörkret helt själv och vänta på bussen .. så  jag får hoppas på det bästa !

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0