Snart över

Då är tisdagen snart över sitter här och skriver klart min psykologi uppsatts och de är desperate housewife i kväll ! har inte hunnit se så mkt av de pga av allt plugg :/ men nu så! sen i morn ska man göra  avslutningsprovet på körkortsteorin sen är de öööver :) och  sen de är sista dagen för mig i morn  den här veckan , sen är man ledig tors-fre, så i morn efter skolan ska ja kila hem till zirrepirre sen ska han me mig ner när ja ska hämta ut de efterlängtade comviq kompis kortet som verkligen alla har tjatat på mig om att ja ska skaffa ingen verkar gillar mitt telenor  abonnemang buhu :( haha men de är rätt skönt ingen har typ telenor längre jo eller förutom maria, o adde de är typ dom ja känner som har de men annars är de comviq kompis ... 

plugg nu! later! 

Ellan ta o bli frisk nu ! miss you
 

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

No shit!

2008-05-28 @ 14:51:15
Postat av: sofie

äh nej ? vem är du?

2008-05-28 @ 16:29:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0