Orkar inte!

ONSDAG:

hahaha va kan man säga om den här onsdagen !  ja fick min lärare Eva  ochala i klassen att skrattgråta pga av att vi hade delat upp oss i grupper o skulle typ gör en " pjäs" på nåra minuter och jag va en hysterisk präst som va helt galen  gjorde typ repeat på de 5 ggr  ;) alla tog fram mobilerna o filmade , min lärare vill lägga upp den på skolans hemsida , njaa vi får nog se om den saken , hhaha men kul hade vi iaf :D
 sen på kvällen så kilade ja hem till steff en stund :)

TORSDAG

En skit ondödig dag i skolan, på OMV satt man bara där och skulle ha betygsnack  VG+ fick man , men ja ska bara lämna in en film annalys så har man MVG sen. På matten satt man där högst 10 min sen fick man gå + att de va den sista matte lektionen, sen mötte jag ellan inne hos frissan hon skulle färga håret o snyggt blev de :)
sen ikväll är de plugg plugg har Svenska prov i morn!..

pöss

image269

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0