MEN ÅH!

jahapp! vad ska man göra ikväll då? jo ja  ska sitta inne o ruttna bort bland skolböckerna medans alla andra är ute o roar sig! :( , gaaah orkar inte med skolan är sjukt skoltrött ge mig sommarlov nu!  vi har 100 saker kvar att göra , varför lägger alltid lärare allting på slutet för? och inte mitt i terminen? blir galen! jag vill inte sitta inne + att de är sol ute, cp plugg! .. i dag åker Tony till Thailand i 1 månad gud va sköönt men ja hörde att de skulle bli regn där osv men ja skulle inte banga på att åka dit igen.. :)

I går va ja hemma hos Karin Margarin och fixa o trixa för sen vidare på party och malin + kenny hängde me :) haha ja fick mitt finger skuret , rille gjorde ett hemmgjort plåster hushållspapper + gultejp de va väl sådär  , amen de är bättre än inget haha! sen senare kom bella, johanna och Anton också:)



nu är pausen slut tillbaka till pluggandet


Ha en bra ikväll!

 Later!

image272


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0