Körtkort= Ja tack!

Då va den långa jobbiga tisdan avklarad! + att man har fått skavsår på båda hälarna!! sandra tycker de är kul att ja har de iaf den där lilla retstickan ;) <3, sen va ja och hämtade mitt lägg hahaha hur man såg ut när man gick i 9: an  ,då man hade sitt permanent som inte vart så lyckat ;)  till och med bankmannen sa att ja hade förändrats: "ööhm ja man kan ju säg att du har förändrats sen 2 år tillbaka! " haha de är nog sant ;),   imorn är de onsdag igen och man börjar 8:10 med körkorsteori och jag SKA bli klar med allt i morn på teorin [ hoppas ja iaf ] , nu ska ja kila o plugga lite teori...


goodnight

S.

                  

Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan :)
hoppas allt är bra
och att dagen varit okej.
har en tävling från aromia.se du kanske vill delta i.hade varit kul :)
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
kan du kanske lägga en röst på henne om du tkr hon är söt :)?

2008-05-20 @ 23:20:12
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Sandra

hehe, jag är väll ingen retsticka? ;P

2008-05-21 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0