Feber med Sol

Vilken värme man har haft typ 25 grader med soool de va bara att sätta på sig bikinin och schteeeka !
Men såklart så fick ja sommarförkylningen med feber, halsfluss , snurrig ah allt de där man kan tänka sig, men de hindrade inte mig från att sola ,  steff kom in och väckte mig sen va de bara att gå ut :) så de blev inge festande för mig inte :( utan låg hemma med världens tjockaste hals + lite feber och kollade typ på alla sällskapsresor filmerna såå sjukt bra..

Nu är man nästan frisk förutom med alla förkylningsblåsor i hela munnen  man har fått  på köpet så att man knappt kan prata ! gör så sjukt ont! så de blir nog typ "tysta leken " för mig några dagar framåt  nu,  äckel skit blåsor!

nu är de plugg har så sjukt mkt nu fast de bara är 3 veckor kvar till sommarlovet , hatar när dem lägger alla saker dom sista veckorna, vi har en massa prov + inlämningar, redovisningar  kvar att göra och fick en ny inlämnings  uppsatts i dag yeej ! eller? .. nu är de pluggning som gäller , har psykologi prov i morn.

( Glöm inte att de är desperate housewifes i kväll ;)  )


Puss , later!









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0