MVG - JA TACK!

Så är man nyklippt och Ellan hängde påe till frissan :)  blev rätt så nöjd .  
Sitter nu med uppsattsen som är snart klar ( ! )  som ska lämnas in i morn, gaah! min kriminologi lärare är verkligen snål med betygen så jag hoppas på VG men helst MVG men man nöjer sig  verkligen med ett  VG så snål som  han är eller vad säger du Ellan ;) 

Puss o Godnatt




                                                                                                                                                                      image208



                                                                                                                                             



Kommentarer
Postat av: Ellinor

nej jag nöjer mig aldrig med ett VG.. det e bara ett faktum att det e näst intill omjöligt att få högre av honom!!! gaah. :O:O haha

2008-03-06 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0