IDRE-08

Igår kom man hem från IDRE, kan bara säga att de har varit jätte mysigt! After ski på charlies, mysiga middagar , härliga kvällar , soliga skiddagar :) jag o moa lärde känna grabbarna på charlies, och de blev mkt gratis för oss ;) Men de blev inte någe "chocken tröja ", chocken va avstängd .. tyvärr . 
min familj är  crazy dansar o sjunger till  50 cent  mitt i centrum framåt kvällen haha hel sjukt! men som moa säger  But I like my family  haha.
Lillsyrran blev årets " stig helmer  " på skidor , och moa gjorde nog årets vurpa .
 det har helt enkelt varit en riktig mysig weekend trip till Idre med familjen + familjen Ramn :)
somnade vid kvart i tio men de blev inge lång sovstund, efter nåra min ringde mobilen  :) , hade lite svårt att somna om sen men efter en stunds  tittande på Wallander så gick  de .

Kollar ut nu och de snöar? var de inte vår för en vecka sen?!  usch vill inte ha snö o kallt ,vill ha sommar nu!
ikväll blir de nog plugg och ett tel samtal till Lollo :)

Hörs sen

/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0