Ett kanon avslut på lovet!

Festen i går va verkligen lyckad!  Allt va toppen!   jag somnade inte förs vid Halv 6 i morse.
Men allt va verkligen Toppen!

Vaknande i morse av att de va skit hög musik från nedervåningen och när jag kom ner satt brorsan helt slut i soffan som hade somnat med kläderna på sen efter kom jojje och fredde som troligtvis  också hade blivit väckta av moa och Jennifers " wake  up " alarm  och de va bara att sätta igång att städa städa.. sen sist men inte minst gick moa upp och fick liv i  sean. 
Sen vare bara att städa o packa för sen bege sig hem till Mami  och när jag kom in till rummet  så hade mamma köpt en Plasma -tv till moi ! ;o :D Thanks mami ♥  
Och nu har jag äntligen färgat håret har fått klagomål överatg måste färga håret "  Nu får du Fan ta och färga håret Sofie! - Sandra "  måste faktiskt hålla med dig babe haha.
Imorn äre skola igen börjar 8:10 med 2 timmars matte ..
Puss o godnatt





image200













Kommentarer
Postat av: Erica

De va ju du som gjorde festen ;) (L)

2008-03-04 @ 13:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0