Deäntelätt

" Mer Jul ge mig mer , mer jul jag  vill haa.. noooot " de va smset jag fick i morse av Ellan , man kanske ska säga God Jul?!  gaaah ja vill inte ha snö!  idag va de antingen sol,haglade,snöade,grått  så gick de runt hela dan kan vädret aldrig bestämma sig? tydligen inte.
Hade psykologi prov i dag jag hoppas på VG - MVG som alltid , men isabelle sa att hon pyskologi läraren va stenhård med betygen hon också   , men får hoppas på de bästa! i morn är de sista skoldan äntligen och sen äre lov och de ska tillbringas med mina favvo brudar såklart :) jag hoppas SANDRA kommer i morn , har ju inte träffat henne sen jag åkte till Idre! saknar dig babe <3

Idag Fyller oscar 18 Grattis! :D



Tudeluu!


Kommentarer
Postat av: Sandraa

Saknar dig också bejbi!

2008-03-20 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0