STÄMMER

Midsommarafton haha jaa vad ska man säga om den!? haha ,grödinge,rönninge,tumba + en väldigt HES röst! men de va mkt trevligt :)

Lördagen tillbringades hemma hos Karino och tog de vääldigt lugnt efter gårdagens partajer , de blev besök hos donken  :O de är de stället ja absolut besöker minst av alla restauranger ! men de va  mysmys :)

Söndagen

Kom jess hem till moi och vi kollade på film min röst va fort. heeelt borta , kunde knappt säga ett ord fick antränga mig ordenltigt så att man skulle kunna förstå mig .. 

Måndagen:

jobb jobb jobb , måndagen började med att springa till bussen ner till centrum , missa nästan tåget, bussen ifårn rönninge 725 till tumba åkte istället till nytorp och kom 1 halvtimma försent !! cp buss!

Tisdag:

Började de nya jobbet  07:00 i morse och allt gick braa och personalen gillar mig redan ;D
sen tog ja o Sandra oss in till stan , ja skulle  kolla efter kläder till bröllopet :)  , och Sandra och Jag kommer nog göra många besök på MQ i forstättningen haha  right sandra ;D . " ni är fan likadana"  japp de  stämmer till 100 %

i morn får man sovmorgon börjar vid 16.00 -22:00 , men ska till mitt andra jobb klockan 8 dagen efter, gissa vem som kommer somna på bussen påväg till jobbet ..

Puss , Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0