Sunshine

Dagen har BARA tillbringats på straaanden !  mtk sol men inget badande för mig inte de är ju sviiin kallt i vattnet,  va nära att doppa mig men ikke ja gick upp direkt ! sen blev de en liten pratstund med kattis i fonen :)  och snart ska man sova igen efter jobbet blir de nog en sväng till gymmet sen i morn kväll kilar ja över till zirre en stund i think, för sen dagen efter är jag ledig igen :)  skulle ha åkt till Gotland denna vecka men jag somsagt jobbar.. så jag kunde inte hänga med :( , men i sep kanske de blir en resa till Malta !! :D äntligen kanske ja kommer iväg som jag har tjatat om ! :)

puss!



                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0