Äntligen värme

Då är nästan den här veckan över , och den har bara bestått av jobb jobb jobb , men min verksamhetsledare ringde i morse och sa att jag slapp jobba på lördag !  behöver verkligen en soovmorgon är så sjukt trött  jobbar morgon-kväll-morgon-kväll  man hinner knappt sova något men nu så ska ja sova järnet eller försöka jag sover inte så länge så .

Dagen i går tillbringades i stan med lucas och karin :) , men lucas va tvungen att kila hem tidigare  men karin o ja fortsatte våran shopping runda och de belv inköp och midda på sandys :)  måste berömma karin att hon orkade gå i flera timmar i stan med sina fötter som tydligen gjorde rikitgt ont  bra karin! ;) haha.  sen va de hem och bada jacuzzi  sen satte vi oss framför tvn med chips och kollade film riktig mysig kväll :) .
idag har man gått  till tumba centrum i vääääärmen , egentligen ska man inte klaga på värmen..   när man hade lämnat  karin vid tåget  va de bara att gå den långa varma vägen hem igen ,äta lite , sen snart beger ja mig till steff har inte träffat henne på 3 månader !  bad bad.

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0