PERFEKT

 ♥ En hel mysig Lördag kväll ! jag och ellan lagade somsagt midda och de blev  skiiit gott allt va toppen ! och allt avslutades med kladdkakan såklart och mkt SKRATT :D haha!  i morse hade jag verkligen ingen lust att jobba va helt slut och jag va inte den ända på jobbet som va trött ,som tur var , men i morn är de samma tid igen 7-16  men jag börjar komma mer in i  jobbet nu och de blir roligare för varje dag men jobbiga tider bara !  Men sen är man ledig i 2 dagar då är de sooova  som gäller . 
Va me zirre i kväll kollade på film lite chill så :) , sen kilade ja hem tll Steff som hade kommit tillbaka ifrån egypten! äntligen !  och fick också en liten present :)

nu är de sovtime för mig !

bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0