Torsdag

då har man fått sommarjobb  där jag praktikserar yeehey :) men ska söka flera money money me like..
Va i söderälje och fikade med Jossan på ett jätte mysigt  cafe i dag , efter en urmysig fika med jossan begav jag mig till spinningpasset :) idag va de riktigt jobbigt !
Imorn är man ledig från jobbet , då blir de fika i stan med Karin S. mysmys :)

Nu ska jag kila till kojs och läsa nya nummret av  veckorevyn :)

Kramis

                                                      image161

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmmmh wanna feeeel.

2008-02-04 @ 10:53:50
Postat av: sofie holgersson

haha så töntig steff

2008-02-07 @ 10:47:40
URL: http://sofieholgersson.blogg.se
Postat av: Anonym

nej jättecool.

2008-02-07 @ 15:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0