Jag hjärta tandläkaren

vaknade av att de ringde på min mobil de va från tandläkarn i Tumba jag hade tydligen en tid klocka 9 , hon lät lite små sur , men fick iallafall en ny tid. de är mkt tandläkar besök för mig först:

. Tandläkarn i Södertälje - ta ut tandställningen

. Tandläkarn i Södertälje - fixa , få information

. Tandläkarn i Tumba - kolla håll osv

. Tandläkarn i stan - operera bort min visdomstand

. Tandläkarn i Södertälje - kolla läget


usch de kallar jag många tandläkar besök ;)  men nu är tandställningen äntligen uuutee känns så overkligt på nått sätt .. hade tydligen haft den längre än vad ja trodde,  jag trodde på 2 och ett halvt men hade tydligen haft den i 3  år och nåra månader!.. så i dag blire bla tandläkar besök igen haha.

Kramis!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0