En Iskall Lördag

Dagen började med att jag vaknade 11:30  länge för min del haha.., sen gick jag och steff till deborah skulle lämna bla hennes snowboard + skorna och hjälpa henne att flytta till ett annat rum, man fick en tröja på köpet också thanxs raring :)  sen blev de promenix med adde , vi skulle bla hämta hans 18 års present som han inte hade fått så vi gick hem till mig jag lämnade mina saker , men sen  märkte vi efter en stund att man hade såklart glömt presenten dårå ... haha irreterande ;)
sen kom ja nyss hem  från Ludde ,och stefanie som blev irreterad och förvirrad när vi skulle gå, hon är så klockrent rolig när hon blir de haha. sen i morn är de min sista sovmorron sen på månda börjar man praktiksera med Ellan :D woho! 
 
Seee later

Puss S.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va roligt att du kommenterade min blogg :D

2008-01-06 @ 14:38:26
URL: http://jessih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0