En dag på ikea

I dag spenderade jag dagen på IKEA  med mamma blev lite inköp till rummet :) haha en sak jag tänker på varje gång jag åker  dit  var  när IKEA va nybyggt eller ny renoverat nått sånt, så va pappa,jag,brorsan där, och pappa som har en rätt så okej syn sa:" vart är ingången?!  "  hahah aa du pappa hur vare med sin syn?!

I morn åker tandställningen uuuuut! har ju vänta en månad extra nu för att ta ut den men nu så.. whohoo
så jag fick ledigt från jobbet av birgitta för att jag skulle ta ut den hur galet snällt är inte de!?;D

sovgott!

/ Sofie

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Heej :)Jag hoppas att det går bra ;) det måste kännas väldigt skönt när du blir av med tandställningen :D
Snällt att du fick ledigt ;)
Puss

2008-01-14 @ 16:26:13
Postat av: Sandra

Looove yoouu!:)

2008-01-14 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0