Dålig start på morgonen

började klockan halv 8 i morse, trött och irreterad påväg till bussen + att de  regnade ute! Men när man började jobbet så vände allt sig. jobbade med Ellan i dag eller  nja jobba och  jobba vi va där samtidigt fast på olika avdelningar  och de är alltid lika kul varje gång  när vi jobbar samtidigt :D så i morn jobbar vi tillsammans whoho ;)
sen snart ska jag packa och dra mig till mamma , brorsan ska göra middan :O men jag missar den haha han är ju ingen kock direkt  men men skitsamma ;)  i morn börjar man halv 9 får sovmorron  så man slipper gå upp 5:00 .

bye bye see later

/ S.

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag håller helt med!

2008-01-21 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0