I walking on Sunshine

 



             image169




Hade sovmororn i morse och höll på att missa bussen, fick småspringa till bussen. När man hade kommit fram
så tittade jag på klockan då va den 17 över och den skulle komma 20 över  YES JAG HANN! sen fick jag ett sms av Ellan " Bussen verkar vara försenad?!"  men ååhhh! ibland hatar man faktiskt SL!, är nog inte ensam om de .
Började 9:10 vi hade ingen matte så att man slutade 11 , de tackar man för :), sen åkte jag hem men de va bara att  vända för sen åka till min gamla pratik plats för att hämta lite papper fick skjus av brorsan så att man slapp ta bussen. Medans jag va där passade jag på att hälsa på en av mina favvo patienter " Nämen kommer du?  du är så jävla gullig  ,  solstråle "  haha.  fick en liten present av henne en parfymflaska ( oanvänd) som var gjord av kristall som hon hade velat ge mig, så söööt :) och självklart träffade jag gittan ( handledaren) :)
När jag kom hem hade Nina dukat med tända ljus,hjärtunderlag,hjärtservetter och självklart röda glas :)
sen låg de en liten present till oss tjejer , ett jätte fint halsband . Thanks ♥. 

Sen har man varit på spinningpass ,hahaha Moa verkade ha  ett väldigt trevligt sällskap brevid sig på spinningen, kanske de blir nästa års " alla hjärtans dag date" veem vet? ;O mohaha

/ S

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA nejtack! klarar mig utan honom fler ggr :P

2008-02-15 @ 15:28:39
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0