En ledig Torsdag

Idag är man ledig , trodde att ja skulle få sova men blev  väckt av killarna som gör om vårat badrum tack för de! haha man såg ut som ett bombnedslag när man skulle ut och käka frulle "Godmorgon haha har du precis vaknat?"   haha aa de hade jag eller jag blev väckt av den där slip maskinen som låter över hela jorden ;) ..
Idag ska jag till stan en stund med Sandra  och luncha :) + att kolla om jag hittar min skinnjacka som inte fanns i min strl sist , hoppas hoppas..

Todeloo

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Stackarn som blev väckt av slip maskinen.
Hoppas att du fick det härligt i stan och att du hittade din skinnjacka :D
Puss

2008-02-07 @ 17:00:14
Postat av: Moa

bio nåndag på sportlovet sweet? :D har ju inte fått min födelsedagspresent än! haha ;D (L)

2008-02-07 @ 20:46:27
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0