Applåder och visslingar

Morgonen började med att man bara hade ca 20 min kriminologi , pga av att många skulle till ÖSTERRIKE i dag som jag verkligen ville åka till ! men snowboarden får vila tills den 13 mars då man beger sig till Idre wooho!
haha på lunchen när jag skulle ta mjölk så självklart råkade jag smälla in glaset i själva mjölkmaskinen hur kan man lyckas med de!? ;) , och självklart fick man applåder  en klassiker haha.  Haha som tack fick man en banan för att jag städade upp allt och de va typ väldigt ovanligt enligt mattanterna ?! + att  man fick glas och skit i fingrarna  och lite på handen så att de började blöda en massa :/  . haha aja så kan de gå när man är trött.

Alldeles strax kommer jess, sen ikväll ska jag och Karin S. äta middag i stan mysmys :)
och Steff åker till Gävle idag och lämnar mig !
 
Puss sålänge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0