Kvinnor kan

vaknade nyss , och såg att de hade snöat lite grann under natten, men jag tror inte den snön kommer att hålla i sig länge till , tråkigt nog :( jag funderar på att nu när  jag ändå är ledig att kila ner till gymmet någon timma ?!  det är nog inte så mycket folk nu eller ah kanske lastbils chafförerna är där och tränar  men jag få väl hålla till vid det " kvinnliga styrketränings rummet " annars blir jag väl ut tittad av lastbils chafförerna  om jag kommer och tränar där dem tränar  ,   då blir de sne blickar , och blickarna  är typ som :  " va gör hon här ?! kan väl inte ens lyfta 1 Kg "  jag kanske bara inbillar mig men haha så känns det iaf . 
Nu luktar de målarfärg över hela övervåningen pga av att det målas här hemma , lite jobbigt för huvudet eftersom att  målarfärgs lukten  är så  pass stark!   ska  försöka hålla mig på nedervåningen så att jag slipper de.


have a good Monday!




Kommentarer
Postat av: Louise Butler

sv : hihi javisst :) jag köpte den på Stylebystars.se :D

2008-12-08 @ 18:45:34
URL: http://southend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0