Näst sista dagen

oj dåligt skrivet här på bloggen  har inte varit inne sen julafton bad bad!

Hursomheslt så var julen super mysig fick en mängd massa kanon bra saker :)  dagen efter blev det  reashopping med steff i skäris och de blev mkt kassar att bära hem men rea är rea lika bra att passa på  , rean har däremot inte varit den bästa i år hoppas på bättre rea next year ! sedan var de   jobb dags  , va egentligen inte så jätte taggad över att jobba.. men pengar är ju inte fel  ;)  Och i går kilade jag och Josefine F.  in till staden för lite mer shopping och det blev inköp för båda , topp dag ! men hittade inga kläning till nyår som jag ville ha .. men får se i morn vad jag hittar på för någe att ha på mig !  Idag kilade jag till tandis  för att beställa tid för tandsmycke och de blev inte förs i feb. ! :s jaja bara att bita i hop och vänta inte mkt att göra åt de , men nu har jag iaf fått en tid !  
och det ska också planeras en tripp till Elina i Örebro!  så förhoppningsvis blr det  jag , anna och deborah som åker ner isåfall , vore sjukt roligt ! skulle egentligen ha åkt ner till henne i sommras men så jobbade jag tyvärr så denna gång hoppas jag att alla kan !

Puss o hej!

Debb                               S&E                                                    Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0