Julstress

Nu äntligen ! har inte haft tillgång till en data på 2 veckor pga att den har varit  hos pappen .
Vad har hänt dem 2 senaste veckorna?  joo .. praktiken slutade, sista dagen var förra lördagen och då jobbade jag med Linda och Sonja och de gick kanon :)  sedan kom vi tillbaka till skolan igen , så fruktansvärt onödigt att komma till skolan igen i  bara 1 vecka?? för sen på fredagen vart de jullov och det är verkligen inget att hänga läpp över direkt :p  helt underbart ! är ju borta i 7 veckor i från skolan sammanlagt för senare ska hela klassen ut på praktik igen och då ska jag jobba på SÖS ,  ska nog bli bra!  Idag kilade jag på julbord med familjen i kaknästornet :) nu är man mätt !
Imorn blir de en försenad julhandling pga av att jag inte har fått mitt nya bankomatkort på 2 veckor så nu måste jag verkligen skynda mig! 
 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0