Vinter blås

Måndag 22/12

Första måndagen på lovet , och den spenderades med  mys jul shopping med Ellan :)  när vi skulle käka lite lunch så fick jag en paj som smakade makaronipudding  som skulle föreställa ost och skink paj och ellan fick en paj som var väldigt vattnig .. inte okej! ...  jaja hursomhelst så köpte jag alla mina julklappar på 1 och en halv timma , rekord för min del annars brukar det ju ta en hel dag!  Men nu är allt de fixat ! 
När jag kom hem idag hade tydligen jobbet ringt mig hem och kollat om jag kunde jobba i morn på  service huset som jag så gärna vill , men jag kom hem för en halv timma sedan så att de är nog lite sent att ringa nu och säga att jag kan jobba ??! men men får väl kolla om de finns andra tider där ! imorn bitti ska jag till banken och fixa , sedan in till stan och fixa Ericas julklapp , för sen hem till mamma och hämta henrics julklapp !  att jag alltid lyckas med att stressa ihjäl mig varje år den 23 dec.  otroligt..    jag känner ingen julkänsla direkt ,  ingen snö !  jag tror att sverige kommer bli ett tropiskt land snart vi har ju inte fått snö på 5 år  menar då på julen !  Men man får göra det bästa av situationen som man säger..

Tisdag: 23/12

Stress stress stress!


KRAM ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0