Lyckad färgning

Sara kom somsagt över och färgade mitt hår och resultatet blev verkligen kanon !  är nöjd :)
Sandra  kom över och hämtade sin efterlängtade  väska som hon hade lämnat kvar hos mig innan vi skulle ut  , hon skulle nämligen ha sovit över hos mig men det blev andra planer för den damen ;) Sötplutte , haha.
Imorn börjar ja 12.00 ska bli riktigt skönt att jobba faktiskt så att man kan tänka på andra tankar  , har tänkt på samma sak i 2 dagar nu så de ska bli skönt att tänka på något annat i några timmar !  sedan kommer väl tankarna tillbaka sen igen när jag väl har slutat !   you are absolutely amazing!  you never can understand ! ?  You don 't care to listen to me, thinking not only of yourself all the time!
If you could take some time and listen to me!

Nu ska jag kila o ringa Gittan

ciao!



Kommentarer
Postat av: Saandra

andra plener för mig ;P

2008-12-03 @ 17:11:01
URL: http://saandraekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0