Ännu en fredag!

vad trött jag är på min mobil ! ena dagen står de Tele2 andra Begränsad tjänst  ...  fattar ingenting ..  gick in på internet och kollade upp varför de står begränsad tjänst  , men det stod inget om de , men jag läste att det inte bara var jag som hade det problemet utan det va fler som hade samsung som också hade de så på sina mobiler ! då måste det helt enkelt vara nått fel på mobilen! KUL !  antingen får jag lämna in den eller köpa en ytterligare ny mobil  ....
Iaf så ska jag snart kila till jobbet jag kommer att jobba med Jessie och sen Maria denna dag :) 




/ S

Kommentarer
Postat av: Louise

sv . JAvisst är den ^^ :D

2008-12-06 @ 14:10:27
URL: http://southend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0