STORM

Måndag:

Efter jobbet begav jag mig hem till Ellan , midda och snackade  allt mellan himmel o jord  , en väldigt bra brud de där :) Hemvägen va väl inte de härligaste  men vägen hem  ifrån ellan var de inge problem men sen vid mig precis när man steg ur bussen hamnade man i stormen!  Kände mig så töntig när jag gick hem hela mitt paraply blev formad som en kantarell svamp asså att hela paraplyet riktas uppåt sen att paraplyet drogs bakåt så jag fick dra tillbaka paraplyet , så man hade egentligen ingen nytta av de haha så ja gick o flinade hela vägen hem kände mig verkligen töntig man blev  ju också helt genomsur haha.

Tisdag:

V
ar man ledig , kilade hem till en kompis i Mälarhöjden framåt kvällen  och de tar ju en bra stund att åka dit , kollade på film och chillade lite och så :)

Onsdag:


Börjar jobbet 13-21:00 , men är flyttad till en annan avdelning i dag pga lite  personalbrist , men de ska bli nice att varriera lite men är ju så van att de går 140 km/h , på den här avdelningen / våningen sitter man rätt  mkt om man gemför med service huset   vi får se hur de går :)


Puss!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0