ABSOLUT

Lördag :
Var markör på hemvärnets stridsskola och de va lika nice som förra året  :D, och de blev sol och varmt  allt va skit bra ! jag och ellan sammarbetade jag va skall skadad och ellan hade inre blödningar och hade skrapat upp händerna , de va riktigt kul !  En riktigt lyckad dag tjejer! 
Senare på kvällen begav vi oss till Hågelby för att kolla på brorsans band och mötte också Johanna, Adde och Anton :)


Söndag:
Va och kollade på halv brorsan lägenhet , sen ringde jobbet mig  och kollade om jag kunde jobba så självklart va de ett      " ja "  ! :)


Puss hejs


                                              



           

                                             

                                                                 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag o sara är inte med på någon utav bilderna.. när tog ni gruppbilden? Vart var vi då?

2008-08-25 @ 20:06:33
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0