UT!

Då är man tillbaka på jobbet eller de började i går men då är man i gång igen . En av  mina tre lediga dagar spenderade jag på landstället Söderköping och drog med steff dit och de blev sol o bad , shopping ah allt de där man gör på landet typ men de va riktigt mysigt :) , Torsdagen kilade jag till sandra och sen mötte vi upp malin för att bada men sandra va den som badade av oss tre medan vi solade på land istället ,  sandra blev helt " paff" att jag kunde göra pannkakssmet .. men måste ju säga att dom blev godkända  av sandra och malin , sofie har gjort de i gen  !  sandra är som en tvilling vi tänker verkligen lika :) 
i går efter jobbet kilade ja in till stan och mötte upp anna för en fika hahah den där tjejen  asså , varför ses vi så sällan för!  sjukt rolig tjej  de där som man  också har  känt i hela sitt liv  men kontakten har varit sådär men nu släpper vi den inte ! 
iKväll är de utgång , jess fyller 18 i dag party party !

 Grattis bruden!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0