Söndag/Måndag


 
Dåligt med bloggandet här ser jag bad bad..

 SÖNDAG: 

 i går vad de  Hälsomässan i Älvsjö så ja drog me Stefanie  dit men de fanns in så jätte mycket som vi troddde men men , sen vid spärrarna mötte jag på David som ja träffar allt för sällan trevligt trevligt :), sen bar de väg hem till Stefanie för att chilla lite för senare skulle jag till Huddinge sjukhus  för att möta mamma och mormor för senare åka till    kusinen oscar som fyllde 14 , ja som trodde han fyllde 15? brukar jue ha koll på de haha skärpning skärpning ... de är typ kusin kalas heela tiden, blir retad av Moa att de alltid är de  , -men lilla moa har man 15 kusiner så har man haha ;) man brukar få höra att vår släkt alltid är roligt högjuda  typ alla skrattar högt  och är  alltid glada haha ;D.
Mötte Moa och cissi som hade vart på maskerad , Moa va Ragge och cissi  EN SMURF :D haha klockrent ;)

MÅNDAG:

Vaknade vid halv 11 de är länge för min del, brukar typ gå upp vid halv 10 haha och Jens som tyckter jag sover föör lite vad säger du nu då :O , men men är man ingen sovmänniska så är man inte de helt enkelt.. Sen bar de väg  till staden, sen om nåra timmar ska ja käka middag på Kungsan (Kungshallen)   med Malin trevligt trevligt :)
och idag åkte Stefanie och hennes bruur till Tyskland , kommer inte träffa henne på 3 veckor :(
får helt enkelt slå en pling till henne senare i veckan ..

Ha en bra kväll!

Puss Söfee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0