Missing you now..



 

                                 
JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR BLAND DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG

                                                      KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DIG!


 INGEN KAN TA DEN PLATS SOM DU HAR I MITT HJÄRTA, DU HAR EN SPECIEL PLATS I MITT HJÄRTA!


                                           
              
                                                                        <3

                                             
                                                     Om jag ändå kunde , så skulle jag!
                                                      
                         
                                          
                      
" jag längtar till vi träffas  inga tårar utan bara kärlek "

        älskar dig/ Puss din Sofie

                 

                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuk i honom, ta mig istället :D

2007-10-25 @ 15:57:56
Postat av: Anonym

sofie vännen... tänk på vad du gör, du vet bäst men vi som står bredvid kan inte förstå. du e ju bara för bra, tror inte att killen vet det.

2007-10-25 @ 17:50:51
Postat av: din vän

Du är värd mer kärlek gumman! Hoppas du vet det själv..

2007-10-25 @ 18:37:59
Postat av: Moa

han är dum dum dum !!!

2007-10-27 @ 17:17:49
URL: http://gunke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0